Alyadnz33 yok canım o nerden bilsin bir anda oldu zaten anladım düşük oldugunu direk acile gittim suni sancı verdiler 2 büyük şişe sabaha kadar durdum parça kalmadı zaten kürtaja gerek yoktu eve taburcu ettiler zaten tiroid ve şeker olduğu için riskli geçiyor gebeliğim hep şuan 2.ogluma hamileyim 27 haftalık olduk bile 🥰