Ben de evde düşük yaptım karin ağrısıyla gittim doktora kalbi durmus dedi doktor aksam olduğu için asistan sabah gel ağrın yoksa demisti doktor o zaman kurtaja alır diye tamam dedim gittim sabah kanamayla uyandim wc de iki parça düştüğünü görmüştüm anlık hastaneye gidene kadar çok kan kaybettim doktor kan kaybindan neredeyse öleceğimi soylemisti sonrasında canli canli kurtaj ettiler parça kalmış mı diye Allah kimsenin başına vermesin sizinde kanamaniz çok olursa muhakkak gidin doktora