hsezenysr bende sizinle aynı kiloda hamile kaldım. Şuan 1-2 kg almışım. Hoca 67 kg ya kadar yolun var dedi ama üstünü geçme dedi. Bilmiyorum bana biraz katı geldi ama neyse artk. Şuan 17+1 deyim. Uygulamada domates gözüküyor ama 16 da patatesti. Domates daha büyük olmaz mı 😀 birde kasığımda sertleşme hissediyorum.