babyandmomy__ Betamom yarın 16+0 oluyorum ve kontrolüm var inşallah cinsiyetini öğreniriz çok heyecanlıyım 😍😍 Bulantım çok nadir oluyor burun tıkanıklığı ve bel ağrısı beni çok yoruyor 🥴 Minik minik bir şeyler de hissediyorum sanırım bebek daha önce yoktu çünkü ve her gün oluyor 😂
ilayda_96 Betamom 20 haftalığım 9 kilo aldım yani sağlıklı besleniyorum ekmek yemiyorum asla nasıl böyle oldu anlamadım uzunca zaman diyet yapıp hamile kaldığım için sanırım ama bebeğim sağlıklı olsun da gerisi hallolur 🤦🏻♀️ hareketleri de 18. Haftadan itibaren daha net hissettim
nurmltli61 Betamom 16+3 çok küçük hareket hissediyorum böyle pıt pıt oluyo duruyo🥹 kilo almadım daha hiç😂
Hhy Selam:) 15+6 yım. Çok şükür iyi gidiyor. Karnım da çıktı benim dar elbise giyince belli oluyor. Kilo da 2 hafta önce tartıldığımda hiç almamıştım. Harekete gelince duştan sonra karnımı yağlarken Bi 15 dk izliyorum okşuyorum ama daha hissedemedim hiç :( en sabırsızlandım şey hareketini hissetmek. Hepimize ve bebeklerimize sağlık diliyorum 😊
Betamom Hhy ay gercekten bende bu aralar ona sabırsızlanıyorum. Arada uyur uyanıkken elimi karnıma koyuyorum sanki bi sabah avuc içime bir şey değdi gitti gibi oldu ama o muydu değilimiydi halaaa bilmiyorum 😳 İnsallah en yakın zamanda hissedelim ve sağlıkla gelsinler 😇
-sum- 16+1 hareket henüz yok geçen hafta bir iki defa gece içimde bişey kayar gibi oldu ama anlikti kaç gündür tekrar hissetmedim kg aldım maalesef 4,5 kg kadar. Kasık agriniz oluyor mu kızlar ben kasık ağrısı yaşamaya başladım yeniden birkaç gündür
Betamom babyandmomy__ bende ara ara hep bi hareket var. Bagırsak hareketi diye düşünüyorum onu😂 benimde bu hafta kontrolüm olacak gibi. İnsallah bizde öğreniriz😍
babyandmomy__ Betamom bağırsaklarım da durmuyor ama ayırt ediliyor bebek diye düşündüklerim çok yüzeysel oluyor 😂
Betamom ilayda_96 ben biraz bünyeyle alakalı diye düşünüyorum. Hiç kafaya takmayın en güzeliyle verirsiniz insallah. Saglıkla gelsinlerde ☺️
ipos 16+1, kilo almadım aksine vermiştim 3 kg. Cinsiyeti henüz öğrenemedim doktor en son kararsız kalmıştı haftaya kontrolümüz var. 14. Haftadan itibaren bulantılarım sona erdi çok şükür
hsezenysr 56-57 ile hamile kaldım şuan 63 kiloyum doktor kilon ideal ama yürüyüş yap bol bol ve tatlıyı bırak dedi 😃 hareket hissedemiyorum ilk gebeliğim sadece arada bi kasıgımın orda sertleşme oluyor bebek mi bilmiyorum cinsiyetimiz kesinleşti artık kızım oluyor bide kafası şuan 17+0 1 hafta önde ultrasona göre kendiside 16+5 suan ama problem değilmiş sanırım saglıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi hanımlar 😍🥰
Betamom hsezenysr bende bu uygulamay göre birkaç gün önde gidiyordum en son. Başka uygulamaya göre 16+1. Kızceniz sağlıkla sıhhatle gelsin insallahh☺️
Meryeli hsezenysr bende sizinle aynı kiloda hamile kaldım. Şuan 1-2 kg almışım. Hoca 67 kg ya kadar yolun var dedi ama üstünü geçme dedi. Bilmiyorum bana biraz katı geldi ama neyse artk. Şuan 17+1 deyim. Uygulamada domates gözüküyor ama 16 da patatesti. Domates daha büyük olmaz mı 😀 birde kasığımda sertleşme hissediyorum.
ilayda_96 Betamom aynen kesinlikle öyle çünkü bünyem aşırı almaya meyilli olduğundan aldığımız gibi verilir elbet 🩷🙏🏻
nurmltli61 Betamom 🤭🤭ay ama bulantılar devam ediyo ne zaman geçicek bilmiyorum 😂hep kız belirtileri var ama oğlum olcak😂