Ben psikolojikmen iyi değildim düşük bayaa yordu beni bu yuzden korundum sonra dahiliyeye gittim tahlil verdim demir, folat, d vitaminim çok düşmüştü. Duzelmesi icin ilac kullandim yeni toparladim. 3 ay gecti suan regl donemindeyim bu reglden sonra artik deneyecegiz bilmiyorum digerinde hemen hamile kalmistim bu sefer ne olur hic bilmiyorum. Ama regl duzenim yine ayni bozulmadi. Kurtajdan sonra sadece ev tasidik ben kalkip esya yerlestirince kanamam cok oluyordu. Aniden agri ve kanam sonra 1 hafta-10 gun oyle çok kalkmadim uzandim surekli toparladi.