sonsuzmasalim TugbaSerhat bizimde sabah hastanede yatisimiz yapildi suni sanci icin 😅 bakalim ne zaman gelecek😍
Merve71 TugbaSerhat 38+2 yiz belim ve karnım kasiklarim ağrıyor ama çözemedim ne agrisi geceden beri dusa falan girdim geçmedi.nisan su falan da yok bekliyorum bakalım zaten yarın kontrolüm var inşallah dogurrum 😂
Btugl Hafizeipek 40+1de lekelenmem 3.5cm acilmamla yatisim yapıldı çok az bir suni ile 8cm oldu acilmam çok siddetli olmamakla beraber 17:00de başladı 20:45dogurdum Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasıp etsin biz 7 günlük olduk bile🤗🤗
Hafizeipek Elifcik34 ben ilk defa dün gece doğurcam sandım isal, bulantı, bel ağrısı ama sabah 5 tek uyumuşum öğlen uyandım yanlış alarm 😆