Flowermom0 AybenYB progestan kesinlikle yapar. Bnde başlarda oral kullandım dedm yok yapamıcam en güzeli vajinal. Ki vajinal etkisi daha yüksek
Flowermom0 AybenYB hayır cnm. Bn oğlumda 22.haftada bi başladım 37.haftaya kadar devam ettim hergün günde 3 tane bide. Hiç sıkıntı yaşamadm. Temiz elinizle hafif ittirseniz yeterli zaten. Mikrop kapıcak bişi yok ki.
Flowermom0 AybenYB olsunnnn bişicik olmaz. Şimdi hamileyim bn. 5.haftada mğrendim doktor hemen başladı kanamam falanda yok bide. Riskli gebelik benimkisi tedbir amaçlı başladık. Siz ne için kullanıyorsunuz
AybenYB Flowermom0 düşük önlemek ve erken doğumu önlemek için verdi bana, kesemizin kenarında ufak bir kanama alanı var