AybenYB canım ben de aynı durumdayım 7. Haftadayım . Çok sevdiğim yemekler uçtu gitti.. asla sevdiğim bir şey kalmadı. Her şey iğrenç geliyor 😢 ben de maalesef hiç tanımadığım bilmediğim yere gelin geldim . Benim de tek dostum eşim 🥹 asla mutfağa giremiyorum, yemek yapamıyorum. Eşim hallediyor . İçersem azıcık çorba içiyorum . O da yoğurtlu çorba belki . Salçalı şeyler asla 😢😢 ben de sabırla geçmesini bekliyorum. Sizler hangi şehirdensiniz? Belki aynı yerlerdeysek birbirimize destek oluruz kızçelerim 🥹 ben İstanbul 🙋♀️