happyprincess_06 evde pedin yoksa bi paket al evde kalsın sezaryen de en fazla 10 gün kullanıyorsun bu dependleri. İlk günler kanama ve akıntı fazla olduğu için. Ama sonrasında normal pede geçiş yaparsın kanama miktarına göre. Çok geçmiş olsun şimdiden canım can sağlığı ile kavuş yavruna inşallah 😘🌸