Şuan çocuğum kucağımda 11 bucuk aylık 4 nisanda yaşına giricek hiç bi sorun olmadı çok şükür eksta test yaptırmadım sadece bü detaylı ultrason yaptırmıştım şeker testi falan yaptırmadım gayet sağlıklı bi oğlum var annem babamda akraba bütün kardeşlerim sağlıklı çok şükür 🙏