Glr95 ya benim gözlerim ve enseme aşırı bir şekilde ağrı vuruyordu bu son zamanlarda 4 gün devam etti parol aldım geçmedi acile gittim oda damardan serum verdi az birşey hafifledi ertesi gün gene aynı biraz uyuyordum kalkıyordum pek de birşey yapmamadım acıkcası ağrının geçmesini bekledim hep, doktor normal dedi ağrı olması ama bu kadae da normal mi
Bilemedim 😢 daha yemi yeni geçmeye başlıyor. Bide eşim işten geldiğinde akşamları hava almaya cıktıyorum yürüyüş oda biraz iyi geliyor