Kur emel16 neyi sorup neyi sormicağımı sana sormam. Peçete olması şart değil yabancı bir cisim olması konu. Gönderime daha fazla yorum yapma artık germe beni
emel16 Kur hayır insanlarla dalga geçiliyor da gerek yok:) neyse tamam bakın bakalım başka selpaknyutan var mı napmış onlar size tecrübeleri ile yardımcı olsunlar :)
Kur emel16 sen harika ve çok rahat bir hamilelik geçirirsin umarım benim evhamlı olmaya sebeplerim var. Biraz daha bu şekilde yazmaya devam edersen sana senin gibi cevaplar vericem uzatma o yüzden iyi akşamlar
emel16 Kur bana benim gibi cevaplar versen keşke :) ve benim nasıl hamilelik geçirdiğimi bilsen değil minik selpak ısırmayı dert etmeyi burda sormayı aklından geçmesine dahi utanırsın :)
emel16 Kur ayrıca bana niye taktın ya sadece:) bi sürü insan var şaşırıp yazan:) neyse ablacım iyi akşamlar