perikizmom_ Kur gerçekten analık delilik ya 😂bende hamileliğimin ilk haftasında dalginlikla sakız yutmustum korkmuştum 😂
Kur emel16 bir yan etki olduğu takdirde zaten yine gideceğim yer hastane buradaki insanlara sormamdaki amaç tecrübeleri. Fazla merakını kendine saklarsan sevinirim
Hsnsarem-94 Kur ah ah annelik sabah sabah güldürdün beni çok yaşa emi bişey olmaz inşallah canım korkma
emel16 Kur daha faydalı tecrübeler merak edilse keşke,, kaldı ki küçük bi peçete ısıran kaç kişi buldunuz burda tecrübesini merak ettiğiniz:) bazen gerçekten şaka gibi sorular geliyor bu da onlardan biri:)
Kur emel16 neyi sorup neyi sormicağımı sana sormam. Peçete olması şart değil yabancı bir cisim olması konu. Gönderime daha fazla yorum yapma artık germe beni
aydumami Peçete de bişey mi ben geçen çayı hüpletirken nası nefes çektiysem yawru sineğide hüpletmişim mideme gaçtı😂😂😂😂😂 üstelik 30 haftalık hamileyim sinek de yutmadım demem😂😂