Sedag23
Ezgicinar
Arkadaşımın suyu geldi ve apar topar gittik kocası annesi vardı, normal odaya asla kimdeyi almadılar ne kocasını ne de annesini yaklaşık 7 saat falan kendi başına ağrı çekti sonra çatala bile almadan normal yatakta doğurtmaya kalkmışlar hemşirenin birisi göbeğinin üzerine bastırmış evet bu normal yapılıyor zTen ama arkadaşım can havliyle hemşirenin kolunu tutunca hemşire arkadaşıma bağırmış sen ne yaptığını zannediyorsun seni şikayet edeceğim diye, arkadaşım orada acı çekiyor yani gayet normal, ayrıca dünki haberi gördünüz mi bilmiyorum adamı göz göre göre ölüme sürüklediler kalp krizi şikayetiyle gidiyor ve ilgilenmiyorlar haberlere bakabilirsiniz şehir hastanesine zerre kadar güvenim yok daha neler neler yaşadım ama çok uzun olur kapısının önünden geçmiyoruz