irem_brk58 A1aygul Başın sağolsun çok üzüldüm rabbim sabır ve güç versin bende bir defa yaşadım ve bu sefer olmasından korkuyorum.
kubrayurek A1aygul başınız sağolsun bende 1 ay önce 26 haftalık bebeğimi kaybettim gelişim geriliği yüzünden sezeryan doğum ile 1 saat dayanabildi sadece üstelik bu benim 3. Kaybım daha önce 17 ve 14 haftada normal doğum yapmıştım kalpleri durduğu için
Yolcu_26 A1aygul allah sabır versin sizi çok iyi anlıyorum bende 31 haftalikken kayıp ettim sezeryanla mi aldılar bebegi
N_A_Z_L_I_M A1aygul Çok üzüldüm canım benim 😔 2 sene önce 37 haftalık ölü doğum yaptım çok zor Rabbim kimseye yaşatmasın.