bengonca 1 yaş ikiz kızlarım ile merhaba hepinize. Sağlıkla kucağınıza alırsınız hepiniz inşallah. Buralar çok güzel 🤩🤩 çabucak su gibi aksın zamanınız
Mucizeayla bengonca düzen ne zaman oturuyor bacım tam bir aylık ikizlerle zaman geçmiyor herşey çok zor 🥲
Samberf Mravza bende 30 haftalık oldum 9 kilo aldım aşırı ağırlaştım bende uzandığımda kalkmak işkence gibi geliyor bana artık ve aşağıya doğru çok baskı hissediyorum doktor hepsine çok normal dedi rahim ağzı uzunluğuna baktı mı doktorunuz
Samberf Mravza benmde öyle doktor banada normal dedi bende çok zorlanıyorum artık bide benm küçük bi kızım da var daha zor oluyor şuan gelişimleri normal haftalarıyla uyumlu sizin kaç kilo
senos- Sizlerde de bir kaygı var mı nasıl yeterim? mama verir miyim ?küveze girerler mi ? ah ah hep dua ediyorum hepimiz için
Mravza senos- var tabiki ama mama konusunu kaygı etmiyorum ilk kızımda mama ile büyüdü tek sağlıklı dünya ya gelsinler de
serti Kizlar bat a 10 gun kala testim positif cikti cok erken ogrendim sizde oyle birsey yasadinuzmi ikizlerinizde bengonca ayseli16 Mucizeayla Gmzcngz senos- Mravza
serti Mravza kizlar size bir sorum var hamile oldugumu bat a 10 gun kala ogrendim test ile cok erken testin positif cikmasi ikiz anlamina gelebilir mi??
Perali Mravza serti Gelmeyebilir. Ben adetim 1 gün geçti testte negatifti kanda 14.9 beta hCG ile öğrendim ve ikiz olduğunu 12.haftaya kadar ultrasonda bile fark etmediler. O arada bir sürü kan tahlili kontroller hiç birinden anlaşılmadı her şey tek bebek gibiydi
sendekimsinnn serti bunu çok merak ediyorum bnede 6 gün öncesinde test yaptım çıktı acaba dedim erken çıkınca ikiz olma ihtimali oluyomu çok istiyorum ya bi oğlum var bu ikinci hamileliğim
xxxxx34 16+4 hiç kilo almadım henüz ama zaten normal kilomun epey üzerindeyim hiç kilo almama rağmen ilk hamileliğime aşırı ağırlaştım ikiz çok daha zormuş hayırlısıyla hepimiz kucağımıza alırız inşallah ❤️
bengonca Mucizeayla en güzel zamanları şuan. Anın keyfini çıkart bol bol video çek. Emerken otururken ağlarken bile. İlk 6 ay cennet sonrası bok 🤣🤣
bengonca Mucizeayla ben 4 aydan sonra fallik fallik gezdim valla. Bebek arabasına alıştırmazsan sonra zorlanırsın bacım. Sürekli çıkın yürüyün gezin.