Nananan başlığa bakarsanız gayet sorumsuzluk duruyor başlıkta ne randevu bulamadığından bahsetmiş ne cenazesi olduğundan. Keyfi bir şekilde yaptırmasam olur mu diye soruyor gibi gözüküyor, tepki alınca birden randevu ve cenaze detayları ekleniyor. Böyle tepkiler gelmemesi için başlıkta derdini anlatsaydı kimse tepki göstermezdi. Başlığı okuyunca modern tıbba karşı olan insanlar gibi yaptırmamazlık yaptığı anlaşılıyor. Bilmem anlatabildim mi ?