Sosyologmerv Ben de o yüzden beklemeye karar verdim, regl olmazsam yapacağım, regl olursam da artık bi sonraki aya 😂
Mamiko_2020 Melikesu erken gebelik bulamadım,kaset yaptım ama aşırı zor görünüyor,çıkmıyor erken gebelikte ki gibi.Ay içine kuşku düştü 😅
Mamiko_2020 Dlkkdr6431 Aayy yapmayın bence ya,şimdi kaset test yaptım var mı yok mu anlayamıyorum erken gebelikte ki gibi değil.Şuan bende tereddüt ettim gerçekten gebelik var mı yok mu siye
Dlkkdr6431 Mamiko_2020 Kiz elimde değil valla bak ufak bi belirti yaşıyorum aaa acaba mi diyorum 🥺 kaç aydır deniyokk
Mamiko_2020 Dlkkdr6431 bende öyleyiim aşırı sabırsızım 😂teste verdiğim paranın haddi hesabı yok şu 3 ayda 😅
Dlkkdr6431 Mamiko_2020 he işte bende manyak gibi erken de yaptım gecte yaptım ama hep ayni ay valla bilmiyorum yeni post actim hamişlerin duası kabul olur dua etsinler bize
Melikesu Mamiko_2020 @Dlkkdr6431 Benimde 16 sı olmam gerekiyordu kızlar ama 8inde kanamam başladı. Adet gibi çok değil,lekelenme kadar da az değil. 3. Gün bugün bitiyo gibi artık. Anlamadım ne olduğunu
Dlkkdr6431 Melikesu bittiyse bi test yapsana merak ettim acaba yerleşme kanaması mı ama bazen de oluyor benim de 2 gün az az kanamam oldu ama normal adet diye düşündüm üstüne düşmedm
SalihaHakanetin Mamiko_2020 bende adetime 11 gün var ovulasyon ayın 3 de idi kasım regl ilk günüm 24 Ekim başlangıç 27 Ekim son günü 3 kasım ovulasyon gördüm bugün kan verdim sonuç <2 çok mu acele ettim acaba 😢
SalihaHakanetin Maviyesil16 hayırlı haberler alırız inşaallah ben erken yaptım sanırım modum düştü bakalım gecikirse tekrar ederim sizde bekleyin derim