Selamlar herkese kafam çok karıştı sizlerden fikir almak istedim. Yaklaşık 5-6 aydır bebek için deniyoruz, bu ay da yumurtlama gününü değerlendirdik. 26 ekim ilişki ve yumurtlama tarihim adetime de 2 gün var. Sabah şüphelendiğim için test yaptım ilk test önce silik sonrasında direkt pozitif oldu güvenemedim bi artımed bi tane de fortest erken gebelik testi yaptım. Ancak onlar negatif çıktı. Ben yine de kan testi için gideceğim ama başına böyle bi şey gelen oldu mu daha önce