g_b1903 biraz bekle öyle git o zaman eğer hersey yolundaysa lekelenme yoksa bekleyip karından da görebilirsin. Benim gözükmediği için bakıldı bi sorun yaşamadım. Birde erken gidince de bisi değişmiyor yaa hep haftaya çağırıyor 😂😂 yok kese yok kalp atışı vs. Derken uzayıp gidiyo. Strese giriyoruz hep