defnevedoruk ultrason baktı sadece obin gün sonraya çağırdı ozaman daha net görülcekmiş. Sağlıklımı diye sormuştum suan belli değil 10 gün sonraya söyleyebilirim dedi. 7 tüp kan aldılar birsürü tahliller, gidinceye kadar sonuçlarda cıkmıs olur. Fakat dündendir khvrengi lekelenmem var endişeliyim biraz takip edeceğim devam ederse akşama hastaneye gideceğim