Ecemom_ günümüzdeki isimlerin çoğu uydurulmuş heceler gibi zaten renasın onlardan hiç bir farkı yok gibi hatta kendi dilinde bir anlamı varmış ve o anlamı da güzelmiş bence aren aden azur loya loyin liya bunlarında anlamlarını biri bir siteye yazmış 2-3 yıldır isim olarak kullanılıyorlar