Iraz Bende ekşi ağırlıklı yedim 36+4 teyim oğluma gün sayıyorum.
Bi şey dicem kızlar sizin de kocalarınız yediğinize ortak olmak istiyor mu son lokma kavgası yapıyo musunuz 🤭😅🙄😔
Ay normalde asla yemek için kavga etmem yeter ki yesinciyimdir ama hamileyim nihayetinde son lokmama da göz dikmesin bi zahmet 😅 Her defasında “anayım ben anaaa” diye bağırtıyo beni bilerek mi yapıyor alışkanlık mı edindi bazen hormonların verdiği yetkiye dayanarak boğasım geliyo 🤭😅🤣