Iraz tatlı şeyleri 3 4 ay ağzıma sürmedim tiksindim ki çikolata falan severim sürekli ekşi şeyler yiyodum limonlu şeker almıştım koca poşet öyle seviyodum ve hurafelere göre bütün belirtilerim kızdı cildim bozuldu ekşi yedim bol bol karnımın büyüme şekli de top gibiydi erkek karnı sivri olur derler kız daha yukarda ve top gibi durur derler. Ama bebeğim erkek bunlar tamamen koca karı uydurması herkes beni görünce senin kız dedi önce doktorum 10.haftada kız dedi sonra 16.haftada erkek dedi detaylıya girdim doktor erkek dedi yani inanmayın yeme içmeye göre değişmiyo