Esra1999
Esra1999 bende 31+2yim ağırlaştım göbeğim var ama uykuda sıkıntım yok sağa sola döne döne devrile devrile rahat uyuyabiliyorum uyku yönünden sıkıntı yaşamıyorum ama çok sık tuvalete çıkıyorum bir anda sancıyla geliyor bazı sabahlar uyanınca saniyelik sancı geliyor kasığıma geçiyor nefes almak zorlaştı benim için onun dışında çok şükür bi şikayetim yok çok hareketli de maşallah