Bnguuu_102 Nazli_bebe iki göbeğinde de ur çikti canım ameliyat oldu şuan kemoterapi falan görüyor o an seni korkutmak istemedim onu için söylemedim sonucunu temiz çıkmış şükür ☺🌸
Ulku2106 Nazli_bebe benim kızımda sümüksü yapıyordu kakasını kan hiç görmedim ama süt ve bazı besinlere karşı alerji çıktı 1 yaşına kadar süt ve süt ürünlerini yemedim sadece beni emiyordu . Yediğim an kusmaya başlıyordu
Minkkk idil22 merhabalar bizim bebeğimiz de ishal oldu amip kisti çıktı sizde bir daha tekrarladı mı acaba çok tedirginim nereden geldi bilmiyorum sadece anne sütü alıyor banyo yaparken bile suyunu kaynatıyorum ama yine bu çıktı çok şaşkınım