-Papatya33 Anneeadayi Bende sıvı sabundan oldu . Katı sabun kullanmaya başladım ve devamlı nemlendirdim şuan gecti. Kaç gun neler cektm.
-Papatya33 Anneeadayi valla bir tane krem gördüm denedm çok iyi geldi duaderm yeşilli olanı bariyer krem mi ne diye geçiyor. Normalde krem sürdugumde cayır cayır yanıyordu. O krem o kadar iyi geldi ki anlatamam. Hiç yanma olmadı ve en güzel o toparladı
Aslaninannesi_ Canım bende var denemediğim ilaç kalmamıştı ama elocon gerçekten çok iyi bir krem sene bana dua etcen
M-Urass_Mom Anneeadayi Genelde katran içerikli sabun, şampuan vs çok iyi geliyor. Travazol da en iyi gelen krem