Anneeadayi canım daha yeni bir yöntem öğrendim. Bi tanıdığımın kafasında var egzama ne kullandıysa geçmedi hacamattan iyi olan birindan alındı bu bilgi ; öncelikle 3 seans yani ayda bir 3 ay ciğerine hacamat yaptırıcan sonra kafana 3 seans yaptırıcan sonra bir kere kafana sülük taktırıcan ve sonrasında yılda bir hacamat yaptırıcan denmiş ve şifa bulunur deniyor. Ama tanıdığım yaptırmadı henüz bilmiyorum yani. Tabi elde nasıl olur ele hacamat yapılıyomu Bi fikrim yok