GirlandBoy_Mom Damladedeoglu senin yüksekmiş canım ben gittim ama folik asit yazdırmak için gittim kesenin görünmiceğini biliyodum az çok betadan
Mujdela GirlandBoy_Mom bana da normalde kendi doktorum önceki gebeliğimde 2000 lerin üzerine çıktığında kese görünür hemen gelme demişti biz 2000 i gecmesini beklemistik bunda ne durumda hiç bilmiyorum
Mujdela Damladedeoglu hayırlı olsun canım benim sen artık görürsün 2000 lerin üzerine çıktığında kesin görünüyor