Mujdela Kızlar merhaba. Beta değerlerine bakar mısınız fazla mi artmış anlamadım yoksa normal mi 31 Ekim sabah 10 1 Kasım gece 32 4 Kasım 151 8 Kasım 847 İki katından fazla artmış ya normal mi acaba bu
GirlandBoy_Mom Mujdela güzel artmış canım benimde cumartesi 17 pazartesi 70 perşembe 305 olmuştu gayet güzel artmış
Mujdela GirlandBoy_Mom ben de bugün gittim acilden baktı küçücük bir keseye benzer birşey var gibi dedi belirli belirsiz dedi ama cihazlarının tam net göstermediğini de söyledi bilemiyorum kafam çok karışık
GirlandBoy_Mom Mujdela senin beta kaçtı en son başka bi doktora görün ya bazen cihazları iyi olmuyor saçma sapan yorum yapıyolar
Damladedeoglu GirlandBoy_Mom Benimde sat tarihim 11 ekim, Perşembe gününe randevu aldım gidicem. Biraz daha yükselmesini bekledim en azından kese görürüm diye. Ayrıca bende Perşembe günü beta hcg baktırmıştım benim ki, 1733 gelmişti
Mujdela GirlandBoy_Mom kendisi de söyledi zaten bizim cihazlar bazen net göremiyor diye aman ne bilim valla en iyi doktorlara da gittim gerçekten artık doktorlar da bir garip
GirlandBoy_Mom Damladedeoglu senin yüksekmiş canım ben gittim ama folik asit yazdırmak için gittim kesenin görünmiceğini biliyodum az çok betadan
Mujdela Damladedeoglu hayırlı olsun canım benim sen artık görürsün 2000 lerin üzerine çıktığında kesin görünüyor