senatss Nur67 ahh canım hakkında hayırlısı olsun inşallah hamilesindir bende bu ay bekliyorum bakalım rabbşm gönlümüzdekinin en hayırlısı nasip etsin bize❤️
Nur67 [silindi] galiba beklemeyeceğim çünkü 2-3 gündğr çok hastayım antibiyotik kullanıyorum enfeksiyon olmustum boğazdan doktor hiç gebelik testi yapmadı zaten ilaç kullandım eğer varsa kullanmayı bırakırım en azından
Gzmom Nur67 amin canım inşallah öyledir allah nasip eder inşallah 🙏🙏💐 çifte mutluluk olur sizin için 😊
zlemceylan Nur67 güzelim var gibi ama çok yeni sanki daha sabah ilk idrar ile tekrardan bir denesene hem yanılmamış olursun ama bana sorarsan var 🥰
Nur67 zlemceylan ya gerçekten miii 🥲🩷 antibiyotik kullanıyorum dedim eşim gelince kan vermeye gideyim varsa bile ilacı bırakmam lazım yoksa da devam etmem lazım
Berrakk39999 Nur67 ben de bir test yaptım silik çıktı bir de ovulasyon testi yaptım aynı sizinki gibi çıktı beta hcg 100 çıktı sizin de pozitif çıkmış gözüküyor 🌸
Nur67 Berrakk39999 ya gerçekten mi ben ilk farklı marka denedim çok çok az çizgi belirdi varla yok arasıydı yani sonra 2 saat sıcı almadan bi deniyim dedim çünkü adetim gecikti 1-2 gün varsa çok yeni yoksa da hayırlısı olsun inşallah lütfen dua edin 🩷