feridelevent_08 Nur67 evet ilk LH testini denedim koyu çıkınca test yaptım ordada hemen çizgi belirmişti ☺️
Mavili1480 defnevedoruk Canım merhaba reglime 5 gün varken 11.64 çıktı 2 gün sonra bugün 32.87 olmuş 3 gün kaldı reglime normal mi iyi mi
Nur67 Gzmom orkidemm_ zlemceylan senatss Merve-metin Esraa00 Kızlar çok değişik duygu yaşıyorum şuan şoktayım yani benim testim değil gibi bugün ben marticeh diye bi test denedim paylastım hatta o kadar silik çizgi çıktı ki. Sonra 1.30 saat sıvı almadan bunları deniyim dedim ve ovulasyon testi dün internetten sipariş verdim adet bittikten sonra başlayayım diye bugün geldi ikisini de hemen denedim az önce böyle çıktı 3-4 dk içinde kızlar ne olur dua edin eşime şuan söylemeyeceğim yarın özele gidip kan vereceğim eğer varsa 1 hafta sonra yıl dönümümüz eşime süpriz yaparım çok bekledik bugünü dus edin ne olur çok da umutlanmak istemiyorum çıkmazsa diye de inşallah nasip olmultur bana da 🥲🥲🥲🥲
senatss Nur67 ahh canım hakkında hayırlısı olsun inşallah hamilesindir bende bu ay bekliyorum bakalım rabbşm gönlümüzdekinin en hayırlısı nasip etsin bize❤️
Gzmom Nur67 amin canım inşallah öyledir allah nasip eder inşallah 🙏🙏💐 çifte mutluluk olur sizin için 😊
zlemceylan Nur67 güzelim var gibi ama çok yeni sanki daha sabah ilk idrar ile tekrardan bir denesene hem yanılmamış olursun ama bana sorarsan var 🥰
Nur67  Son hali kızlar