Rabiul basakc36 Buda var bende aklında olsun e bebeğin ucu var buna uyumlu sakın alma onu potluk oluyor
EceQueen basakc36 ben de korkuyodum, hala içim gidiyor ama bebeğimiz çok gülüyor mutlu oluyır sonrasında. Hatta artık ağlamıyor da burnunun açılacağını anlıyor yaparken sessizce bekliyor. Doktor, yapmaman daha tehlikeli yapmandan dedi