basakc36 Kızlar bebeğim 27 günlük azıcık hırıltı geliyor internette normal yazıyor ama bunu yaşayan var mı. Burnuna baktım temiz yani görünürde bişe yok 😂
Adenmom_ basakc36 canım benim kızım da da olmuştu 25 günlükken burnu temizdi doktora götürdüm ciğerlerini dinledi baktı iyice bir sorun yok dedi yenidoğan bebeklerde olabilir dedi bir süre sonra geçti kendiliğinden
Rabiul basakc36 günlük olarak temizliyorum ben bide bazen önde olmuyor geride oluyor pompa yaptığınızda şak diye geliyor sümükler ben serum fizyolojik kullanmıyorum
EceQueen basakc36 çok çekiyoruz sürekli serum yapıyoruz basınçlı o rahatlatıyor… göğüsten değil burundan geliyorsa sorun yokmuş ama çok hırıltı varsa mutlaka temizlenmesi lazım
basakc36 Adenmom_ tamam canım çok teşekkür ederim. Burun temizliğini nasıl yapıyorsun ben serum fizyolojik kullanamam ya korkuyorum biraz 😂
Adenmom_ basakc36 kuzum ben de kullanamadım öyle fışkırtmalı falan doktora sordum bana dedi ki küçük serum fizyolojik al her buruna 2 damla damlat biraz bekle sonra temizle dedi ben öyle yapıyorum hem çok tıkanmasını beklemiyorum daha rahat oluyor
basakc36 Adenmom_ ay bende öyle yapayım ya diğer türlü sıkıp fışkırtıyorlar onu asla yapamam. Eczaneden mi aldın canım
Adenmom_ basakc36 evet canım fotoğraf yükleyemedim sıkıntı var galiba çok iyi oluyor hem genzine kaçmıyor ben çok telaş yapıyorum çünkü
Rabiul basakc36 bekletmezsem sertleşmiyor pompan nasıl bende 2 tane var biri hortum şeklinde diğeri wee baby pompa şeklinde
EceQueen basakc36 ben de korkuyodum, hala içim gidiyor ama bebeğimiz çok gülüyor mutlu oluyır sonrasında. Hatta artık ağlamıyor da burnunun açılacağını anlıyor yaparken sessizce bekliyor. Doktor, yapmaman daha tehlikeli yapmandan dedi
Rabiul basakc36 Buda var bende aklında olsun e bebeğin ucu var buna uyumlu sakın alma onu potluk oluyor