Buketttttttt Tchranne biz Yusuf selim koyacağız inşallah bence çok güzel bi isim selim söylenis olarakta anlam olarakta
yagmurcilgin Kızımızın ismi Bade olacak 💕Bebeklerimizi inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bütün hamişler 😍💕
Merve_bdk Liimon kızımın adıda Defne iyiki de koymuşum o kadar saçma sapan isimler varken koymamış olsam yine Defne koyardım
Esra1999 Merve_bdk peki ismi kişiliğini etkiledimi huyu olarak da kötü bi enerji aldımı üstüne bence çok naif çok sade temiz bi isim defne bende çok seviyorum 🥰
Kelebeekkk @“Lyla_46”# Lyla_46 sağ taraftan yumurtlamışsınız ve o tutmuş o yüzden o tarafta ağrı oluşmuş. Doktorum hangi taraftan yumurtlarsan ve döllenme oluşursa o taraf ağrır demişti
Yogurtlupilav Kız olursa “Sade” ismini çok beğeniyorum ama eşim hiç sade bir insan değil 🤣 Erkek olursa işim daha zor ama Emir olabilir..
zgeDenizKaramanAtmaca Gokturkmom_ bir kızım var ismi Asya 🥰 şimdi ikinci kızıma hamileyim onun ismi de Parla olacak nasipse 🤍