Edanursoylu Detayli ultrason için randevu aldım ancak yanında sadece riskli gebelere bakilmaktadir yazıyor. Çoğunda detaylı ultrason yapılmamaktadır yazıyor ama benim aldığımda öyle bir not yazmıyor. Sizce detaylı ultrason yaptırabilir miyim bu şekilde.?
Smyy1 Edanursoylu benim de o şekilde yazıyor ben direk hastaneyi aradım bir problem olmayacağını söylediler bakalım gidince gorucez 🙂
Zemree28 Edanursoylu evet çoğu hastane de öyle yazıyor bende o şekilde gittim peritoloji bölümününe öncesinde bakılıyormuş ama yoğunluktan dolayı daha bakılmadılğını söyledi doktor sadece riskli gebelere bakıyoruz dedi ama yinede baktı problem yaratmadı yarım saat 40 dk ya yakın detaylı bir şekilde baktı önemli olan yerlerini gösterdi ve anlattı yüzünü renkli bir şekilde ekrandan gösterdi biz renkli veremiyoruz resim çekebilirsiniz dedi bide siyah beyaz normal ulturason olarak 2 tane resim verdi ve baktığı şeylerden bi rapor hazırladı
HazelSeren Edanursoylu bende de öyle yazıyor canım doktoruma sordum sen al ben yapıcam demişti ama hastaneden hastaneye göre değişir sorsaydın keske sende
Erdalmert Edanursoylu bende çam sakuradan detaylıya randevu alırken riskli yazıyordu bende o şekilde aldm ve doktora gittigimde söyledim detaylı için geldim diye 22 veya 24 den önce bakmıyolar canım
Buserva Kızlar randevu zor bilunuyor ilk gebeligimden biliyorum nasıl kac gün önce aldınız randevularınızı ve de İstanbul’da hangi devlet Hastanesi’nde yaptirdiniz
Edanursoylu Buserva ben cam sakura hastanesine aldım anadolu yakasında oturuyorum normalde. 16 gün önce aldim
Zemree28 Buserva bende Şişli Etfal hastanesi Sarıyer kampüsüne aldım tek doktor var zaten randevular genelde açık oluyor ama takip etmeniz lazım sürekli
Buserva Zemree28 teşekkür ediyorum bilginiz için. Nasıl doktor güzel inceliyor mu peki memnun kaldınız mi
Edanursoylu HazelSeren hastaneyi arayacağım 16 gün var zaten öğrenirim ama alan olup bu şekilde yaptıran oldu mu onu merak ettim
HazelSeren Edanursoylu benım öyle aldım doktor kendı dedı al yapıcam dıye salı randevum benım gıdıcem
Emnemrahf Edanursoylu çam sakura yapıyo benımde ilk aldıgımda sadece rısklı gebelere bakılır yazıyodu sonrasında degıstırdıler detaylı baklmamaktadır yazdı ama ben salı gunu gıttım ve cok guzel baktı ınceledı
Zemree28 Yesim_dumn Şişli Sarıyer Etfal kampüsü peritonolog şule hanım yaptı tek doktor zaten peritonoloji bölümünde 🙂
Zemree28 Yesim_dumn evet yoğunluk olduğunu böyle olduğu için normalde bakmadıklarını dedi tek doktor olduğu için sanırım ama sorun çıkartmadı baktı bana bayada uzun baktı 30-40 dk kadar sürdü ben gittiğimde 22 haftalıktım randevu bulursam tekrar kontörüm amaçlı 26-28 haftalıkken tekrar gelebilirsin dedi hatta ☺️