Arkadaşlar benim lekelenmem böyle somon rengi gibi devam ediyor Dr a gittim şimdi kan verip geldim ultrasonla baktı şu an zaten kese gözükmezmiş daha ama rahim duvarın kalınlaşmış kesenin yerleşeceği alan temiz kist vs bişey yok dedi beta yükseldiyse Protestan başlatacak ama ilk başlarda böyle lekelenme beklemeyiz herşey olabilir dedi