Simgecik6 https://files.fm/f/txc2ww9fcd benim sat13 Ekim bat 4 Kasımdı olmadı 6 sından beri sildikçe gelen kahve akıntı var karnımda gaz var gibi o gece başladı testte silik gözüküyor gibi kanda çıkar mı böyle kahverengi lekelenme yaşayan var mı ?
gezentianne Simgecik6 Gebesiniz cok net tebrikker. Kahverengi leke için doktor belki düşük önleyici hap/ftil verir gidin bir bence
Simgecik6 defnevedoruk eşime daha söylemedim sabaha kadar uyuyamadım hiç kalktığında söyleyip gidelim diyeceğim
umutluanneadayi Simgecik6 hayırlı olsun sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin bol bol dinlenin bir yere uzanmayın ve en önemlisi kan verin 🙃
nurssmom Simgecik6 tahmin ediyorum içinizdeki sıkıntıyı mutluluktan çok korku ve iç daralması oluyor maalesef inşallah herşeyin güzel çıkıcağına umut edin herşey gönlünüzce olsun 🥰
Simgecik6 Kan verdim arkadaşlar acilde daha sonuç çıkmadı sağ belim ve kaşığımda ağrı var tam evden çıkarken de 2 parmak kadar kahve su gibi bi akıntı geldi 😢
myangelson Simgecik6 sonucunuz 106 hamilesiniz hayırlı olsun 2 gün sonra aynı yerde tekrar kan verin 🦋
minikkizim__ Simgecik6 hamilesiniz hayırlı olsun 🙏🏻🧿 benimde ilk test yapmadan önce böyle bir kanamam olmuştu doktor yerleşme kanaması olduğunu söylemişti