Sezgin Menekse63 o zamanlar urfada içime sinen doktor bulamamıştım. Ama doğum yapalı çok oldu son anda sevgili doktorum mehmet ağarı buldum. Çok memnun kaldım.🙏 mehmet ağar dışında da bir sürü doktora gitmiştim urfada ama hiç birinden memnun kalmamıştım
Bebisim27 Deletedmom315 çok güzel bir doktor canım doğumu da çok güzel yapiyo herkes çok memnun kaldı doğum ucteri ne kadar acaba sordunuz mu🤔
Deletedmom315 Bebisim27 şimdilik hala ona devam ediyorum gerçekten mükemmel bir doktor. Sormadım ya doğum ücretini 🙈