Merveeemmm iremakl27 karataş mediaantep tip merkezine gidiyorum muayene 40 45 arası normal doğum ücreti de yatak içinde 550 dedi ❤❤ tavsiye ederim
Menekse63 Sezgin madem Akçakale de oturuyor sun neden şanlıurfa ya gelmeyi denemiyorsun acaba hem daha yakın benim bildiğim
Sezgin Menekse63 o zamanlar urfada içime sinen doktor bulamamıştım. Ama doğum yapalı çok oldu son anda sevgili doktorum mehmet ağarı buldum. Çok memnun kaldım.🙏 mehmet ağar dışında da bir sürü doktora gitmiştim urfada ama hiç birinden memnun kalmamıştım
Mervebuglemsura dilanhayat27 ben doktorumdan çok memnundum. Hastanede güzeldi. Normal doğum çift yataklı 1235tl tek yataklı özel oda olursa 1335 tlydi.. Bn doğum yaptım. 6 ay oldu.. Smdi fiyatlarda değişiklik oldumu bilmiyorum. Hastaneyi arayıp öğrenebilirsin istersen. 💐💐
Mervebuglemsura dilanhayat27 benimkini doktorum yaptırdı. Ama ebenin de yaptırdığını duymuştum.. Sanırım fiyat farkı oluyor onda.
Ayteksel BaharAYS ben yılmaz genco dan memnun kalmadım. Çok yoğun sana zaman ayıramıyor ve en ufak sıkıntımda ulaşamıyorsun bile. Ben düşük yaptım dr ulaşamadım. Ve anında bıraktım. Düşük yaparken bile ulaşamıcaksam anlamı yok O doktorun.
pamuk32 Dkk ilk bebeğimi onda doğum yaptım sezeryan ve memnun kaldım çok iyi ilgili bi doktor tavsiye ederim :)
Dkk pamuk32 çok teşekkür ederim , benim ilk gebeliğim çok memnunum ama tecrübeli birimden duymak iyi hissettiriyor . Hastanedemiydi siz giderken ? Şu an kim gidiyorsunuz ?
pamuk32 Dkk evet Konukoğlu Hastanesi'ndeydi şimdi klinik açtı diye biliyorum. Ben şu an deva hastanesinde Cevdet oksuzler'e gidiyorum çok yeniyizz ama memnunum açıklayıcı iyi bı doktor :)
Ysfftmmina Zezemeze evet canım 2.100 idi normel doğuma teşvik amaclı doğum paketi herşey içinde 1.000 tl olmuş yeni öğrendim