Handekoc ben 2700 kg doğmuşum yani saglikli olması önemli bence , 2500 üstü normal sayılıyor.. doktorlar bazen fazla abartıyor , sezaryana almak için benim düşüncem bu, size de öyle düşünüyorlar demiyorum tabi gelişimi geriden geliyorsa doğrudur ama yani 2500 üstü normal sayılıyor kilo olarak . İlk gebeliğimde doktor küçük bir bebek demişti oğluma hiç önemsememiştim , 3 buçuk kilo doğdu uzun doğdu bazen cihazlar da yaniltici oluyor .. önemli olan sağlıklı olması bence kilo doğumdan sonra hızlı alıyorlar bebişler