gezentianne Handekoc Çok bir düşüklüğü yok bence takmayın sağlıklı doğsun siz dışarıda büyütürsünüz🥰 genetiği neyse o oluyor en nihayetinde
gezentianne Ysmnpmk Benim de son haftalarda kg almadı cok ğzülüyordum doktor sağlıklı doğsun dışarıda büyüt bebegini dedi ve emzirirken inanılmaz kg aldı boyu da hep önde ilerledi🥰 Şimdi diyorum boşmuş,kendinizi üzmeyin genetiği neyse o olacak
Ysmnpmk gezentianne aynen öyle canım benim doktorda biraz minyon bir kız dedi. Hiç üzülme annesi doğunca çok güzel kilo alicak diyor onla teselli buluyorum☺️ama annelik işte ne bileyim insan takıyor kafaya☺️Boyu uzun gidiyor boyu bana çekmiş ama kilo konusunda çekmedi ben tombiş biriyim🤭😄
Aden35_yn Handekoc şöyle bir şey de var cihazlar tam birbirini tutmuyor doğumda eksikte olabiliyor fazla da kilo o yüzden sıkmayın canınızı
Neslihanylmz Handekoc rica ederim son haftalar çok hızlı kilo alıyolar zaten. Bugün 38+0 da gittim 2500gramdan 2900e çıkmış bile kilosu 1 haftada 400 gram almıs. Takmayın evham yapmayın. 2 hafta geriden gelmesi bir şey ifade etmiyor. Bende çok takmıstım başta ama gereksizmiş. Sağlıklı şükür bebeklerimiz.
BusraNur01 Handekoc ben oğluma 38+1 de doğum yaptım 3200 grmdı. Son aya girldiğinde haftalık 150-200 gram bile alabiliyorlar doğuma kadar biraz daha alır inşallah takılma bence sağlıkla doğsun da doğunca dışarda alır kiloyu haftası tamamlansın ciğerleri gelişsin solunumu güzel olsun yeterki
annesim220508 Handekoc merhaba ben doktora gittiğimde baktıklarında bebeğim için o maşallah 3.5 kilo gözüküyor falan diyorlardı bebeğim bir doğdu 2700 ertesi günü hemende 2.500 oldu düştü sonra emzire emzire artış oldu gayette sağlıklı çok şükür yani diyiceğim o ki çok fazla söylenenlere aldırış edip morelinizi bozmayın yanlış çıkabiliyor.
Ysmnpmk Handekoc aynen öyle canım sağlıklı olduğu için yine mutluyum doğduktan sonra güzelce kilo alırlar inşallah 🤲 amin inşallah canım 🤲💕
Nacyax Handekoc neden öyle diyorlarki anlamıyorum çok çok küçük bi bebek değil benim kız kardeşimde 2850 gr doğdu elhamdülillah çokta sağlıklı şimdi çok kafaya takılmaması lazım bence son haftalarda yemenizi düzenlerseniz bebeğe kilo aldıracak besinler tüketirseniz zaten iyiye gider
Simasu14 Handekoc Benimde 36 aynı kilo dedi ve gayet iyi dedi. Her bir doktor farklı bir kilo söylüyor. İki perinatoloji ölçümleri hep önde baya söyledi iki tane normal doktor tam aksini söyledi valla bende anlamadim
Gamzeeadnx gezentianne 32+2 2180gr benimde yalan söylemim günde 5 dal oluyor benim ama çok meyve faln yiyorum güya öle avutuyorum kendimi🥲😟
Cosimaniehaus Handekoc 37+0da 2800 demişti doktor. Biraz kilosu düşük ama doğsa kuvöze girmez demişti. Sezaryen olacaktım 38+6 da. 37+4 te suyum geldi. 2530 doğdu. Küçüktü ama kuvöze de girmedi. 2500 ü aşarsa sıkıntı yok demişti doktorum. Şimdi 52 günlük olduk 4 kiloyu geçtik 5 e doğru gidiyoruz:)
cylangns Canan2625 her gittiğimde aynı şeyi duymaktan o kadar yoruldum ki bir an önce sağ Salim kavuşuruz inşallah bebişlere 💖
Canan2625 cylangns ay aynı bensin bende öyle vala insan. Bebeğini görmek için heyecan yapar özlüyorum görmek istiyorum ama korkarak gidiyorum resmen yine zayıf yine geri çıkacak diye ama Allahtan doktorlarım moralimi tüm bozmuyor iyi konuşuyorlar moral veriyorlar