Mrvsmt2502 noble1 daha ovülasyon olmamış olabilir ya da bunay yumurtlama olmayadabilir. İnşallah güzel haberler alırsınız en kısa zamanda
noble1 orkidemm_ aynen artık geçti değerlendiremedik bi de daha yumurtlama olmamış diye sallamadım hiç jdjfmf boşuna femara kullanmış oldum derdim o