Gizemnur1111 Arkadaşlar maalesef idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktorun verdiği ilaç direkt mide bulantısı ve kusma yapıyor başka önerebileceğiniz bi şey var mı bol su içmek dışında
turkan403 Gizemnur1111 suya atılan toz verdi mi bnmde çıktı maalesef günde iki kere olmak şartıyla iciyorum zorda olsa bir hafta olucak hale gecmedi 🥺
Donaldvetomris Gizemnur1111 bol bol su iç ve var ise evde kuvetin doldur içine otur dedi doktorum bana
Gizemnur1111 Gldrn58 1 kez oldu bir hafta önce sonra bi daha olmadı enfeksiyondan dolayıymış ama şükür tekrarlamadı
Rrrrrrrr Gizemnur1111 ben başta kullanmak istemedim ama doktorum en zararsızlardan diyince başladım,size de çok geçmiş olsun
Rrrrrrrr Gizemnur1111 genel bir tarama yaptırmıştım onda tesadüfen idrarda bakteri çıktı hiçbir belirtim yoktu Dr sonucu görünce başladı.Bulanti ve baş dönmesi yapıyor ama bir iki saat sonra geçiyor.Tekrar kontrol idrar tahlili yaptıracam ilaç bitince.5 gündür düzenli kullanıyorum şu an erken yani test için.
Gizemnur1111 turkan403 hayır toz vermedi hap verdi ama keşke toz verseymiş bu hap öyle kötü ki başka bi tavsiyesi oldu mu doktorun size
Ftrhn Pharmgirl ben de idrar enfeksiyonu çıktı kasıklarım ağrıyor. Umarım kötü bir şey yoktur sadece enfeksiyondandır diye umut ediyorum
turkan403 Gizemnur1111 yoğurt hakiki köy yoğurdu olucak onun suyunu sabahları aç karnına için yok ben acile gitim size yazdığı hapın adı ne acaba antibiyotik veriyodu özelde doktorum bana antibiyotik tedavisi geciriyo aslında
Gizemnur1111 Gldrn58 bana onu kullanmana gerek yok dedi düşük tehlikesi görünmüyor dedi sadece idrar yolu için olan ilacı kullanmamı söyledi
Tomucuk12 Gizemnur1111 cnm piyeloseptyl antıseptık antıbıyotık deıl onu bırak bence doktorunla konusup herkes onu tolere edemıyor antıbıyotık veya monorol ıcebılırsın. Maalsef enfeksıyon onemlı ve ılacsız gecmıyor ben cok sorun yasasım hafta. Kac
Pharmgirl Gizemnur1111 bende de bakteri baya bi yüksek cıktı doktorda ilaç vermıo sadece monurol verdi ama sikayetlerim geçmedi
Gizemnur1111 Pharmgirl benim belirtim şikayetim yok belki sizinkinden düşüktür o yüzdendir ilaçlar bulantı halsizlik yapıyor ama işte başka bi tavsiyede bulundu mu size doktor