Elftvs Arkadaşlar normalde ben progestan günde 3 ağız yoluyla alıyordum. Doktorum günde iki vajinal al dedi. Ama ilacı koyduğumda geri geliyor sanki :( ise yaramayacak diye korkuyorum. Yokmu bunun kolay yoluu?
Ahahgshrbbr Elftvs kuzu ben kullandim en guzeli gece yatarken koymak gece koy zaten fazlai disariya akiyir
MelekAnnesi52 Elftvs 6.haftadan 12.haftaya kadar kullandım her türlü geliyor canım doktorm bana bir saat uzan kalkma dedi öyle de yaptım yine geliyordu ama merak etme etki ediyor benim kanama bölgesi vardı kese etrafında çok şükür 10 günde düzelmişti 😊 etkili ama sinir bozan bir ilaç çok şükür artık kullanmıyorum 😄
Tgcetrzi Elftvs bende vajinadan kullandım koyduktan sonra biraz bekliyordum bide yastık koyuyordum öyle yatıyordum gece koyman en iyisi uyuyorsun zaten . Vajinadan kullanımı daha etkili ve yan etki cok yapmıyor .
Tugba1234 Elftvs bende kullanıyorum gunde iki kere ama iciyorum suyla ondan mi bilmiyorum ama sersem gibi oluyorum yururken saga sola carpcam sanki
Ahahgshrbbr Elftvs o beyazliklar fazlalik olanlar canm mumkun oldugunxa ileriye dogru ittirmeye calis ben bez koyuyordum ustume gecmesin die afedersin ama idrarini yaparken bile geliyor o yuzden bende doktora sormustum fazlaliklar gelir dediydi
berjerdekikaolikalev Elftvs bende kullanmıştım ama oluyor hatta bende parça gibi düşmüştü bir keresinde ama hepsi normal. Korkmayın vajinal yoldan daha etkili oluyor.
MelekAnnesi52 Elftvs Allah yardım etsin lanet bişey ya ben ilacı kestim bir hafta yine geldi o beyaz akıntı kremli Gibi yapış yapış oluyor 😣 tiksinmistim artık iyice 🙃😣
Elftvs Tgcetrzi kuzum benim sabah akşam ayaklarımın altına yastık koyarak yükseltiyorum ama yinede geliyor
Elftvs MelekAnnesi52 ayy ben şimdiden tiksindim. Ağızdan alırken sarhoş gibiydim ama emindim en azından. Böyle korkuyo insan :(
MelekAnnesi52 Elftvs geliyor canım ya ne yaparsan yap geliyor mantar için falan fitil kullanan arkadaşlar var onlardan da geliyordu Aynen fazlasını atıyor büyük ihtimalle
MelekAnnesi52 Elftvs evet fitil de bir etkisini hissetmiyorsun doktorum bana en başında baş dönmesi yapar Fitil kullan dedi hiç ağızdan kullanmadım canım
Kumru82 Canım bende kullanıyorum saç boyası yapdıgımız seffaf eldivenler varya onlar la koyuyorum ve baya ileri itiyorum ben hiç çıkdıgını görmedim ve yastık mutlaka koyuyorum uzandıgım yerden kalkmıyorum
Merve5002 Elftvs canım bende o ilacı kullandım Düşük tehlikem vardı, gece yatmadan önce yere çömelerek yerleştiriyordum ve hemen yatıyordum o zaman geri gelmiyor. Birde o şekilde dene istersen
Kelebek90 Tugba1234 yan etkisini azalttığı için doktorlar aynı ilacı fitil olarak vajinadan da kullandırıyor, bence o şekilde kullan, ilaçta kafanı kaldıramıyorsun çünkü