ssevilmommy Kızlar 34+0 ım bugün doktora gideceğim sizce günü verirmi 2. Sezaryanımı olacağım🥰🙏 sizin günleriniz bellimi nezaman?
Mlsaa99 Bende 33+6 yım 13.ünde kontrolüm var kısmetse gün alma taraftariyim ama doktorlar icin erken bir zaman mi bilmiyorum 🤗
Gamzeeadnx Mlsaa99 erken galiba bende sordum 36 da belli olacak aralık olacak 12 12 istiyorum ama o zaman 37+4 oluyor ne der bilmiyorum 21 12 olsa 38+6 🥲 12 12 olurmu ki neder
ilkknurr707 Cems01 Kızımın doğum gününde olacak 12 si de benim doğum günüm 🥰 sağlıkla gelsin bebeğiniz 😍
deryabilir34 Benimde belli değil aralıkta olacak inşallah ama gün almadım pazartesi randevum var 33+0 oluyoruz hangi haftalarda gün veriliyor arkadaşlar?????
Elfakcy ssevilmommy İlk doğumum günü dolduğu için pazartesi günü yatışım var fitil ve suni sancıyla denicez ilk. Çok korku var. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻🥹
Cems01 Elfakcy benim de aynı şekilde, ptesi yatış yapıp suni ile deneyeceğiz ama bebiş kilolu doktorumun pek ümidi yok sezaryenle sonlanacak gibi duruyor, hem korkuyorum hem heyecanlıyım 🥹🥹