Benimminikim 21.haftamda doktorum haftana göre bebeğin suyu çok fazla karbonhidratı direk kesiyorsun dedi ekmek,pilav,makarna,hamur işi,tatlı,şekerli meyveler ve asitli içeceklerden uzak durmamı istedi şuan bu şekilde ilerliyorum 1 aydır haftaya kontrol var aynı zamanda gebelik şekerinden kaynaklı da olabilir dedi haftaya şeker yüklemesi yapılacak ama diyete uyarsan karbonhidrattan uzak durursan normale döner demişti haftaya belli olacak benimde