Ben tabi böyle kese vs yoktu dış gebelikte yaşadım anestezisiz kürtaj uyguladılar temizlemek için çok kanamam vardı ama çok büyük acılar hissetmedim ilk başlangıçta şiddetli bir adet sancısı gibi oldu sonrasında normal hafif şekilde bende kendimi boşuna kasmışım dedim açıkçası🙄 tabiki ilerki haftalar kese vs işin içine girince bilemiyorum 😣