9 haftalık gebelikte boş gebelik olduğunu öğrendim Salı günü öğlen kesem düştü bugün doktora gittim parçalar kalmış kürtaj yapıcaz dedi , anestezi veriliyor mu dedim bu durum da gerek duymuyoruz kese düşmeden kürtaj olsaydı verilip yapılırdı dedi . Anestezi olmadan nasıl olacak bilmiyorum ama doktor kürtaj gibi düşünme kalan parçaları alıcaz dedi çok acılı olur mu ? Biraz korkuyorum