dilanbilgeee ben abur cubur tarzı seyleri zaten tuketmıyorum onun harıcı tatlı ıstemıyor canım o benım ıcın buyuk avantaj oldu normal hayatımda kırmızı etı cok yemezdım hamılelıgımde aksıne cok canım ıstemeye basladı sanırım proteın agırlıklı beslendıgım ıcın kg bana degıl bebege gıdıyor bebısle orantılı kg alıyorum